update

livet är bättre nu efter lite beslut;
  Jag tänker inte söka in till svenska handelshögskolan, tänker jobba kvar på seure året ut och när det är dags för julen packar jag ihop mina saker från lägenheten och flyttar tillbaka till sverige där jag ska läsa upp matte c och kanske lite andra kurser innan jag söker in på skolor för mitt mål med hela livet; umeå! hur kunde jag glömma bort min stad? ta mig inte fel, jag älskar helsinki men jag saknar sverige allt för mycket. jag saknar allt från att gå på ica till att se svenska kronor till att prata svenska vars jag än går och jag saknar till och med svensk tv! min stress och illamående på senaste har helt enkelt berott på stress över att jag inte vill vara kvar här i minst tre år till. skönt. nu kan jag leva vidare!
 
saknar mamma och pappa samt alla andra, puss och kram!
 
hands up for that!
och vi avslutar med denna senaste bild på domdär med lite extra!
som gav mig denna kopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0