tillbaka på sommaröarna

tar mig en snabb sväng bort till sommaröarna igen, hjälpa och lägga barnen med joy, hinna se dom lite samt sno lite internet när vi inte hunnit skaffa det ännu! tar tillfället i akt att skypea med mamma och linn eftersom det tillåter inte riktigt vårt sätt att sno till mobilen från omena hotelli vi bor granne med hehe. annars, lägenheten har börjat se ut som en lägenhet, kläder ligger inte på golvet och köket är rent. jag och tanía är fortfarande vänner, vi har inte ens tjafsat. vi har inte hållt oss helt på den nyttiga sidan denna vecka men nu är det förbi! dess värre har jag inte ätit så mycket kött, det saknar jag jättemycket... den försvunna stav-mixern medd tillbehör jag varit så orolig för visade sig vara kvarlämnad hemma under sängen och snart blir den hit skickad med lite fler saker jag gått med saknad efter. livet leker men jag skulle gärna vilja ha ett jobb tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0