enjoy life

ett litet snabbt inlägg innan jag ska springa ut och träffa angeline som snabbast, för en vecka sedan var jag på intervju och nästa vecka börjar jag en introduktion för ett bemanningsföretag som heter seure och jag kommer jobba som vikarie på svenskspråkiga dagisar! hur bra är inte det för mig?? pluggandet går framåt, håller just på att ta mig igenom dom värsta kapitlerna i företagsekonomi 100 och denna gång känns det som att det går in i huvudet hur man ska göra med alla kalkyler. har också börjat planera lite reservplaner och måste bestämma mig snart, ska jag söka in på den engelskspråkiga international buisness på arcada?? men även företagsekonomi med financial buisness inriktning? det är ju bara en yrkeshögskola så behöver inte plugga mer än vad jag redan gör för hanken!
 
annars, livet rullar på. älskar att bo i stan där jag kan gå till allting, det är så kort väg när man ska ut till krogen så man inte ens hinner dricka en lonkero på vägen, mitt liv med min wifey tanía är jättebra, än så länge hittar vi inga problem med att bo med varandra, vi har slagit ihop alla våra kläder till en jättegarderob och pratar öppet om allt sådant som skulle kunna uppstå som problem. denna helg blev helt galet roligt precis som det ska vara när man är ung och bor i staden, så varför inte komma hem kl åtta på morgonen eller fara på efterfest i espoo fast man bor i stan, när man är med en av sina bästa vänner (som råkar vara ens rumskompis?) och det inte finns någon där hemma som kommer märka att man är borta? kan det helt enkelt bli bättre???
 
massor av hjärtan till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0