linn-kulta


gudars vad jag har börjat skriva blogg helt plötsligt. kanske för att blogg.se blev lite modern och nu är de kul att logga in och skriva?? eller för att jag bara har många tankar som vandrar fram och tillbaka och vill bankas ut på tangenter?
 
just nu finns de en tanke i mitt huvud och det är linn. kanske man ska säga person... fast de är ju en tanke? men! jag saknar henne så oerhört mycket just nu. hon fick mig och skratta för första gången på hela dagen (kanske) genom facebook att skriva "det låter som att det är dags för en stonk" och la våran finaste underbaraste låt min status när jag berättar om varför man ska sätta pojken på pottan om han ändå pissar på golvet för ja de hände, jag har ingen aning om hur sådant fungerar och om inte toastolen skulle stått ivägen, skulle de nog åka tvärs över rummet. lyssna på låten undertiden du läser vettja!
 
 
nåja, inte för att linn har något med pisset att göra egentligen... men jag ville bara meddela till er ALLA som läser detta hur mycket jag saknar min gamla trogne springare där hemma, trots att jag pratade med henne senast igår! som tur är kommer jag hem om ca tre veckor och vi har en massa saker inplanerade! hihi♥
 

saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0