en förklaring

bara för att jag älskar denna bild
 
vill jag ge en liten förklaning till den:
 
detta är en helt impuls kväll när jag har fått chansen att stanna i staden, spräcker min vita månad med min gamla kamrat kissan minttu (så klart laktosfri mjölk!, nu är även kissan minttu känt som kissanpentu som betyder kattunge) gammal hederlig lonkero och till angelines sida, finlands kanske mest billigaste vin som alltid är säkert och rainbow cider (det som skulle motsvaras till.. kanske coops eget märke x-tra eller något). med dessa billiga saker i våra händer står vi i bulevarden som är ett av helsinkis dyraste ställe att bo i där tessa har turen att ha sin egen liten lägenhet från familjen hon jobbar hos! därför står vi och hänger vid en skylt "enskild väg" och tycker vi ser otroligt bad-ass ut bara för att vi skiter i baarikärpänen för en gångs skull och drar på tivoli. fyfan vilket hårt liv vi lever här, går runt och dricker det billigaste men bor på det dyraste (suvisaaristo och eira). livet är bra härligt här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0