min sisko

 
idag har min fina sisko åkt till turkland för lite semester med sin härliga finlands-familj. lite avundsjuk blir man såklart.. mut elämän on! dock kommer jag sakna henne lite för mycket så därför eftersöker jag: en facedate måndag till torsdag, daten brukar starta vid 9 på kvällen. någon??
 
skämt åt sido. nu sitter man här ännu en söndag och skypedaten är avklarad med linn med info vad som hänt i veckan och lite saknad efter henne är stoppad för denna gång. helgen var som vanligt full med galenheter om kvällarna och nätterna med mina fina här och söndagen blev full med kaffe och prat med finaste tania och evelina! tur att jag har världens bästa människor runt mig vars jag än befinner mig i världen! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0