steek

när man har varit så duktig som jag har varit dom tre senaste dagarna med bakning, terassoljning får man sätta sig i solen en stund och njuta och göra absolut ingenting. på lördag är det 5 års kalas med ca 30 personer inkommande och sen ska jag få bryta ut min ungdomlighet med käraste angeline på kärpänen. gudars så länge sedan det var! prio ett att längta till. prio två är en underbar stockholm kryssning jag ska göra med mamman i familjen och barnen (13-15/8) som tack för att jag hjälper till med terasserna och att vi ska ha lite kvalitetstid tillsammans. sött! sen är hon borta i tre veckor (kanske) och sen är de plötsligt tid för mitt tandläkarbesök, då är de redan slutet av september! gudars vad tiden går, vid den tiden is it really important angeline ja tessa that we start to search for apartments and job etc!!!! då är det bara 4 små månader kvar i min fina familj. det känns i hjärtat redan nu.. ♥

 

se on totta juu... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0