logga ut

jag kan inte ens räkna hur många gånger jag brukar logga in på blogg.se börja skriva ett inlägg, inse att jag inte har något att säga och trycka "logga ut" anledningen är ju, jaa, jag har inget att säga, inga speciella känslor i kroppen som jag bara måste få ut, förrän idag. jag har varit hemma en vecka och jag börja känna att det (som min mamma brukar uttrycka det) börjar rycka i stortån, neråt. snart har jag träffat alla här uppe jag vill träffa och då börjar de kännas lite saknad efter dom där nere. varför kan man inte ha allt på en gång? varför måste jag sakna norr människorna när jag är i söder och sakna söder människorna när jag är i norr? livet är inte lätt näe men förhoppningsvis blir det lättare.

på tal om saker som blir, kom jag tyvärr inte in på hanken detta år men ingen skada skedd, jag ser det som en erfarenhet och gör ett nytt försök till nästa år, och då vet jag hur det går till, behöver inte vara lika nervös och ska börja plugga längre innan! för in ska jag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0