3 juli - lördag

jag är så glad! varför behöver jag nog inte mer säga än att jag är 18 och de gör inget att jag inte ens for ut på krogen den här helgen för den fick spenderas med min släkt en mil ute i skogen bland allamygg/knott/getingar/bromsar/blinningar och speciellt med min underbart söta lilla kusin på nästan två år! hur underbart är de att trots att jag inte har sett honom sen han var 2 månader och de kan han inte komma ihåg fast han tyckte jätte mycket om mig då tyckte han fortfarande om mig lika mycket och jag har fått ta del av hans leksaker när han inte har vågat ge till någon annan än till sin mamma och pappa och blåst mega såpbubblor! idag blev jag till och med hans idol så han ville göra allt som jag gjorde, satt jag på rampen skulle han också göra det, vid min sida och om jag åt tacos utan att peta i de skulle han också göra det! kan knappt vänta att se honom igen och funderar att dra ner till skåne inom en framtid!

för övrigt så for vi till aavasaksa berget innan vi for ut igår och fick otroligt fina bilder där upp ifrån!
och imorgon ska vi spela med the traffic jams i kalix och hur de går lär vi ju se eftersom vi inte har tränat sen kalixdagarna! de får gå som de går, de viktigaste är att man har roligt på scen!


såpbubblor!

aavasaksa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0