28 februari - söndag

idag är en speciell dag, idag åt jag för första gången en mjukglass på ikea, det var gott och sedan gav gabbie mig ett löfte. de låter romantiskt men vänta bara tills ni får höra!

sommaren kommer bli en underbar sommar med massa bad, umgås, fylla år och jobb såklart, man måste hålla ekonimin uppe, men gabbie lovade de som får mig att tagga ännu mer. som bäst när vi stod och åt glass på ikea sa jag att de skulle vara så roligt att kasta en glass i ansiktet på någon och gabbie den underbara lilla varelsen lovade mig att jag ska få kasta en glass i ansiktet på henne! en ikea glass kostar bara 5 kr och de blir nog värt det!! tagga!! :D:D ♥

Kommentarer
Postat av: Gabbie!

tillochmed jag taggar för att få glass i fejjset! haha underbar sommar! <3

2010-02-28 @ 17:55:48
URL: http://gabriellesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0