16 februari - tisdag

os är igång för fullt och idag kom jag hem tidigt och för ovanlighetens skulle slog jag på tvn och satte mig med engelska boken i famnen för att plugga glosor till provet på fredag (då menar jag att jag tog boken såhär tidigt, inte att jag slog på tvn). ettan dök upp och hockey var igång. jihoo! tänkte jag när jag såg att sverige ledde över ryssland med 5-2 fast något var konstigt, spelarna såg mindre ut och spelet var inte lika dragit och våldsamt och sedan såg jag att de var damhockey. fy fan vad ointressant så jag tränade glosor utan tv.

nu innan jag avrundar tänkte jag bjuda på ett litet collage av min über söta katt. har katt nojja just nu för att hon sitter i mitt fönster hela dagen/kvällen och sover i min säng på natten, puss på dig min kisse ♥

 förstora gärna, de blev bäst så :)

Kommentarer
Postat av: catrin

och det värsta är ju att man inte gör något åt det:/..:S

2010-02-23 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0