jaadu frida

läste lite bloggar som jag inte läst på en vecka nu i stress på mycket annat och hittade en lista frida hade nämt mig i som utmanare... humm de här lär bli intressant


4 tv-program jag ser

1. CSI

2. ...

3. ...

4. julkalendern


4 saker jag gjort idag

1. kör bil till kalix

2. traffic jammat

3. varit på kultur och idé historia och sett en film om bellman

4. varit på ikea


4 saker jag längtar efter

1. julen

2. mys med mina fina vänenr den 22

3. nyår

4. STUDENTEN


4 saker på min önskelista

1. mina fyrkantiga tallrikar (dom står i tvättstugan och väntar)

2. vänner, that 70's show säsonger

3. cirkus-parfymen

4. lakan

4 personer jag utmanar

1. gabbie

2. catrin

3. ...

4. linn (inte för att du kan skriva de någonstans men jag du brukar vara här)

 

tror seriöst ingen annan läser min blogg.

 

därför kan jag vara lite kärleksfulla mot dom. puss på er!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag läser din blogg!:D

2010-12-18 @ 09:33:04
URL: http://mylifeincolour.blogg.se/
Postat av: LinnS

jag läser vittu! :D

2010-12-20 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0