28 december - tisdag

ännu en jul har passerat i rasande fart, men frågan kommer, varför är inte julen lika kul nu som förr?
vi hade fullt hus, mormor och morfar sov i mamma och pappas rum (gamla och goa som dom är) mamma och pappa i soffan, äldste bror i gästrummet och store bror på mitt golv och jag i min egen lilla säng (ja, lilla, 90 cm och inte en milimeter större skulle jag tro) jag fick mig en massa fina julklappar och har stoppat i mig lite för mycket godis och borstat tänderna lite extra mycket av all julmust och för att jag har haft så ont i käften när jag spännt tandställningen och då är de som skönt att borsta tänderna, de kliar som tillbaka på något sätt.

några dagar innan julafton flög min dator i golvet och gick paj, eller ja, strömuttaget till datorn gick paj men jag lyckades rädda allt på den så nu lever jag ett fattigare liv när jag idag inskaffade en ny fin sak som går jätte fort och tatuering om två veckor eller så (!!) nåjaa.. önskar jag hade tid för ett jobb.. men icket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0