22 augusti - söndag

imorgon är de slut på sova länge för klockan ringer kvart i 6 och de är skooola! med ett inte så ansträngande schema ska jag ta mig igenom min sista år för efter tankar att de skulle bara kul att vara au pair i usa kanske bara fara och backpacka runt lite, få lite jobb här och vart och tjäna ihop pengar och sen resa vidare. vi får ju se!

annars "firade" jag sista helgen på sommarlovet med min underbaraste linn och min underbaraste hanna ute på jetset i tornio där vi hade den konstigaste kvällen ever men som även var den bästa! vi blev uppraggade av 30 åriga killar som bjöd oss på drinkar (de tackar man inte nej till!) och när vi skulle gå på toa blev vi inlåsta och satt inne där i 20 min innan linn fick tag i våran räddare i nöden (tomppa) som gick och berättade att vi satt fast inne på damtoan och någon kunde komma och rädda oss! det var något som fick min panik att börja växa och vi gapskrattar åt i efterhand, men de gjorde inget för vi fick en gratis öl att dela på. allting kan verkligen hända och jag är så glad att jag hade mina flickor med mig! ♥



 

STONKY STONK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0