8 april - tosdag

jag är en plan. känner mig lite som han i Jönssonligan, Sickan; "jag har en plaan". en plan vad jag kanske ska göra i livet. först och främst ska jag gå ut gymnasiet. eller vi tar de riktigt från början.
ikväll ska jag somna tidigt och imorgon ska jag upp tidigt lämna mitt cv på lite ställen och sen någon gång under dagen ska jag dra mig mot kalix, kolla in gabbies (morsas) nya place, fira catrin, slagga hos gabbie, gå på välgörenhets gala på lördag.
sen tog min plan slut för stunden, så senare i livet ska jag gå ut gymnasiet, umgås riktigt med mina vänner och mot hösten ska jag ha hittat en bra familj i usa (förhoppningsvis kalifornien och förhoppningsvis har jag gabbie inte allt för långt ifrån mig) där jag förhoppningsvis trivs och får jobba hos ett år innan jag återvänder hem till sverige. återigen, förhoppningsvis kommer jag se sverige från ett nytt håll, inte tråkigt och kallt som jag ser nu. där efter ska jag se om jag behöver läsa några kurser på komvux för att bli målare/tapetserare, för de har jag kommit på (för länge sedan) att jag tycker om att göra och jag är ta mig fan ganska bra på de också.

det är inget jag kom på huxflux nu, de har funnits där bak i min hjärna sen gymnasievalet, jag sökte som andrahand bygglinjen målarinriktning men problemet var att de var i piteå. jag var 16 och kände att jag inte var redo att flytta så långt bort ännu. jag ångrar inte att jag valde estet, jag trivs überbra och har fått de bästa vännerna på jorden! det fixar sig i slutändan, de gör de alltid! men så kunde min framtid se ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0