29 april - torsdag

jag är nervös imorgon har jag min livs första arbetsinterjuv och de blir en grupp interjuv. guud!
för övrigt skulle jag egentligen ha skola imorgon, vad är furuhedsskolan för fängelse helt plötsligt!? de är ju för fan vappu och dom flesta i klassen bestämde oss för halv dag vilket blir ingen skola eftersom vi börjar kl 12! så istället för skola går jag på interjuv och sen kanske trallar runt med catrin här i hpda, vad händer sen på kvällen!? - nada, alla har dragit bort och har inget att göra, min hals är svullen och min näsa rinner lite till och från, min tur (igen) att bli sjuk till vappen och jag får hoppas att de inte blir värre till imorgon!!

förövrigt hade jag writing i engelska B idag. det gick bra hoppas jag. nu ska jag kika lite på vårt vardags rum och fota så jag kan göra ett collage liknande sak på hur allt har sett ut osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0