25 april - söndag

jag måste bara meddela hur coola repliker jag kommer med ibland;
igår var jag, moder och fader på colorama för att kolla lack till vårat ekgolv och även på nya fönsterbrädor (de enda vi kom hem med var en rulle grön maskeringstejp) när vi kikade på fönsterbrädor tyckte mamma att vi kunde köpa en lång som går över alla fönster istället för två korta.
pappa: de skulle ju vara lika bra, då har molly en lång försterbräda att gå på!
jag: jo, en catwalk!
jag tyckte de var så roligt och skrattade mitt oerhört fula skratt och mamma och pappa tittade lite underligt och skrattade dom med. nog är jag ganska fyndig ibland!

imorgon har jag min första körlektion på bilskola och jag är nervös! hoppas de går bra!!
nu ska jag jag kräva lite mat.


pussy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0