16 april - fredag

idag hade jag tandläkare. igen. jag hade en plan som gick ut på, stiga upp, klä på mig, borsta tänderna,cykla till käftis eftersom jag hade tid 20 över 7 och sedan komma hem, äta och göra mig klar. min plan sprack när jag fick någon slags plast i mina bakre tänder och inte fick äta något på två timmar.
väl lunch i skolan var de äcklig mat men de jag tröck i mig var lite ris (och vatten från grytan, försökte med några kött bitar men egentligen, vad fan var de!?) och en kuddebröd macka med gurka. klockan är halv sju på kvällen och de är de enda jag har ätit. pappa grillar ute och jag är så hungrig så om jag hade haft något skulle jag spy upp de.

så känns de för övrigt. vill spy upp över allt som har hänt på senaste tiden, vet inte vad som händer men vars jag än är känner jag mig ivägen och ovälkommen. vill att de ska försvinna!


"I wish those days could come back once more
Why did those days ev-er have to go
Cause I love them so"




ska kolla vänner och bli glad igen


Kommentarer
Postat av: Gabbie

jag älskar dig extremt mycket. jag finns alltid här!



snoei!



<3

2010-04-16 @ 23:14:16
URL: http://gabriellesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0