5 oktober - måndag

nu har ännu en månad passerat och vi går in mot vintern snart skulle jag tro, små vita snöflingsliknande saker tycks jag se falla från himmlen och katten bli tokig utomhus och över myssjuk inomhus. vet inte om de är vädret eller vad de är, men jag känner mig lite deprimerad och har ont i huvet. och trött är jag hela tiden

igår hade jag tråkigt när jag satt och tittade på my super sweet 16 och jag såg en med lite affroliknande krull och jag ville också testa, så jag satte i krustången och började krusa mitt hår, de tog närmare en timme att plöja igenom hela håret och när jag var klar såg jag nästan galen ut. när de hade lagt sig lite (efter en natt) såg de helt okej ut och kanske gör de någon gång till haha..
      inte nu ihelg med helgen där på är de tjejrock i överkalix och de ska bli kul men de betyder även att det börjar närma sig ett år sen vi var i ryssland och de gör lite ont i hjärtat, de är fan de bästa vi har gjort och jag hoppas vi blir dit bjudna igen :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0