26 oktober - måndag

börjar slappna av, de är ju lov. även fast jag har lov har jag saker att göra, tog hem naturkunskap (klart!), historia (kommer inte göras) och min svenska bok (ska se filmen före så blir den lättare att läsa). läser stolthet och fördom och har faktiskt inte sett filmen, men har lånat den av linn och ska nog se den ikväll så kan jag läsa på flyget till stockholm på onsdag. ska bli underbart att komma bort från norrbotten ett tag, shoppa och sen ska jag och mamma gå och kolla buddy holly musikalen. taggad som fan! :)

har som inget mer att säga, dålig uppdatering här,men de känns bra och sålänge de känns bra så är de väl.. bra..



 
brolle jr som buddy holly










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0