23 november - måndag

tiden springer förbi, har jävligt mycket att göra igen;
- kultur och idé historia frågor
- historia prov
- engelska bok och resenssion (?)
- svenska, dikt
- terminsuppspelning
- engelska renskrivning av en sak.. (en vecka sen..)
- idrotts uppsats


för övrigt planerar jag och gabbie en resa söder ut, till göteborg för att vara exakt i januari/februari. vi ser fram emot de och jul! på söndag är de första advent, de kom snö för någon vecka sen, smälte bort, var kallt igår gav mig hopp och slask idag och jag saknar total julkänsla. vet inte vad man ska hitta på i julklapp och people. de känns bra att mysa med tjejerna från klassen hos någon istället för att köpa massa julklappar till alla och så, smart tänkt!

nu ska jag hitta något att glo på och sen sova :) sovmorgon imorgon till tio över nio (då bussen går) woho!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0