14 november - lördag

jag är leds på orden "snart", "någon gång" och "tänkte". det får mig att känna mig oduglig, som en irriterande finne mitt på näsan, lysande röd när det är skolfoto, den är bara ivägen. tills man sätter finnmedel på den och den krymper ihop och blir till ingenting. det händer, sakta och osäkert. dåligt medel,kanske man ska lämna tillbaka de fast man har använt det i flera flera år. det funkade i början men tillslut slutade man att reagera på det.

hjälpte till att städa hos min mormor och morfar idag, adventstädning. lite tidigt men de var bara nu mamma hade tid, sen måste hon börja hemma hos oss. jag älskar att se min mormor och morfar le och vara glada när man hjälper till, det är de bästa som finns. jag övningskörde även dit, första gången på landsväg, snö och is men de gick bra, bilen är fortfarande hel.
     känner mig trött och deppig, någon som vill muntra upp?

Kommentarer
Postat av: Linnéa Håå

Du må vara från Haparanda, men du är verkligen ingenting jag skulle likna vid en finne!

Ryck upp dig nu, inte bra att vara deppig. Tänk på något kul! Tänk på.. En värld utan ögonbryn! Satan vad man sku få skratta! ^^

2009-11-15 @ 01:19:14
URL: http://bananenkenneth.blogg.se/
Postat av: Gabbie

Muntra. Muntra. diverse.



Jag ska muntra min käre vän med en finne på näsan. (tur att det inte är gigantisk!) och tänk lilla lilla Lina om du hade haft grönt slämmigt hår och en mage gjort av enbart cilluiter! Skulle det inte vara ett gott skratt!?



Inte nog med det, jag skulle skratta så jag skulle sluta upp som en gris! hujja, slämmigt monster med en gris! Vi är den nya kombinationen! Gudvaremigväl!



Men nu är det slut på det roliga! Du är inget slämmigt monster (haha men jag är en gris!) du är underbarasteLina från Haparanda! Tänk på mig och alla flummiga saker jag gjort! Nu bär det av mot oändligheten och så vidare!



Pusspuss älskling! kram Grisen

2009-11-15 @ 19:43:00
URL: http://gabriellesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0