8 augusti - lördag

känner mig depp. mitt knä är helt lila, svullet och fult. klantig som jag är halkade/snubblade jag på en sten påväg upp från vattnet i pikisaari och slog mig rejält. för övrigt var kvällen helt skoj, träffade trevliga människor (finnar) och vi snackade på med en blandning av engelska, finska och svenska. de funkade. en finne kom och sa att alla svenska flickor är söta. vad säger man? jaha.. tack.. du ser väl också helt okej ut.. typ.. 
  
lönen kommer på måndag och på tisdag blir de umeå med gabbie (mam och pap ofc) de taggar jag till, ska hitta skor och fina kläder. och kolla killar såklart, måste kolla utbudet mera i min framtida stad jag ska flytta till.
   nä snart måste man börja ställa tillbaka dygnet igen, kom hem vid tre, somnade vil halv 4, vaknade halv 8 av att jag hade ont i axeln, tog en värktablett, somnade och sov till tolv. satan.






Kommentarer
Postat av: Gabbie

tagga pickniK igen! med mig ;D ;D

2009-08-09 @ 01:17:28
URL: http://gabriellesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0