5 augusti - onsdag

idag var jag mamma och pappa ut på en fin båttur, vi hade jätte trevligt och skulle ta in på tornefurö bada och ha picknik men då var frågan, hur fan ska man komma in dit när alla jävla fiskare sätter nät över hela skiten så man inte kommer förbi!? de finns regler och när de gäller vatten kan ni hålla er till dom tack!? ni äger ju för fan inte hela havet och de höll på att försöra min dag, när jag var liten och vi åkte dit (vi har inte varit dit på flera år) var de jätte lätt att komma till land och nu kunde man inte ens gå långt ut i vattnet så fasnade man nästan i nätet, håll er långt från stranden och ta inte upp hela havet ;o
    det gjorde mig på lite "lätt att irritera mig" och nyss tittade jag på mina "skönhetsskaer" dvs. parfymer, hårfix och annat skit och jag började störa mig på att allt är rosa eller i den nyansen som ligger på min byrå, jag har tre olika parfymer (okej, en är typ tom) 2 är rosa och en är röd med blommor. mitt hårspay är i en rosa flaska och något annat som är vax på sprayburk är också rosa. jag hatar rosa. tänk på alla killar som vill köpa hårprodukter, och så är allt rosa. ge oss andra färger, bara för att man är tjej behöver de inte betyda att man tycker om rosa. hui vittu.

(lite bilder)

        min klänning var vit och fin innan, och ny var den också







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0