29 augusti - lördag

idag är de boden cruising. jag ska inte dit men jag skulle vela. har dock ingen bil att åka med eller nåt sådant. kom just på de bara, vill fara dit och kolla på människor, killar, träffa nytt folk. haparanda suger.
  
av någon konstig anledning började vi diskutera epa-traktorer igår vid middags bordet och jag mamma och pappa kom alla överens om att de ser så jävla fult ut när dom kommer körandes med värsta dunka-dunka musiken och så kan man cykla förbi dem. patetiskt. i vissa fall kan de finnas fördelar om man bor utanför stan och sånnt men att cruisa runt i en sådan? aldrig i livet, då tar jag våran porsche så är jag redan 2000 gånger coolare, se bara hur den ser ut;

erkänn att jag skulle vara mycket coolare, så jag kanske drar igång den och åker till boden, kommer kanske fram imorgon bitti :D ha de bra!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0