26 augusti - onsdag

idag började vi med vanliga lektioner och jag äääälskar onsdagar eftersom de är bara musik och inget, inget annat! idag slutade jag även halv elva vilken var jobbigt eftersom bussen inte gick förrän halv ett, men strax före tolv lämnade jag linn och hanna åt sitt öde och promenerade in till stan, kikade in på chili en sväng, måste köpa ett par byxor men hittade inga där, mina från laredoute kommer inte :(
  jag ville skriva ett über långt inlägg men jag har ingen insperation och sen ska jag och möta frida. så.. heippa hei!


p.s; tittade ut och såg katten komma springandes med en mus hängande ner från munnen, inte alls fräscht. usch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0