24 augusti - måndag

de var härligt att börja skolan igen på någotvis, träffa alla människor (om man bortser att man var tvungen att stiga upp kvart i 6) och dagen började med att bussen var nästan en kvart sen till skolan och den var översmockad. den fortsatte med att vi fick veta att vi måste ut imorgon och skogsvandra imorgon och på onsdag börjar vanliga lektioner (så har vi bara musik tjalalalala) och nu kommer de snygga:
vi skulle visa runt ettorna på skolan så vi hade skrivit upp saker vi skulle visa dom och jag blev den som skulle skriva i min grupp. av någon konstig anledning började jag och gabbie tävla smått vem som hann först klart och vi kom ganska jämt men så snurrade jag runt och skulle kasta pennan till acke, men fredrik stod ivägen och jag halkade till på golvet och flög ner framför fredriks fötter. jag vet som inte vad som hände men de hade acke gabbie och fredrik roligt åt när jag helt plötsligt låg där på golvet ;o fast de är väl inget ovanligt att jag ramlar haha :D






Kommentarer
Postat av: Gabbie

skit kul var det! :D ;D ;D

2009-08-24 @ 23:01:59
URL: http://gabriellesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0