23 augusti - söndag

ÖH! GRATTIS CARRO! hjärta till dig på din födelsedag och tack för tjockandet igår!
som sagt, de blev väldigt tjockande hos carro (som vanligt när de är kalas) sen for vi ut på närsta och härjade (som vanligt) sen slog vi oss ner framför tvn och kollade på den gröna milen (eller vi började, den verkar bra, ska nog söka upp boken här hemma och läsa den) dock blev de lite läskigt att cykla hem den lilla biten från henne brevid skogen och jag cyklade så fort jag kunde och kylan värkte i lungorna, jag vet inte varför, inbillning att de ska komma någon och ta mig, barnsligt vad skulle komma? en älg!?

imorgon börjar skolan och jag vet inte vad jag känner, för en vecka sen började jag längta, nu känner jag mig lite orolig, kommer jag klara matte B och engelska B? nä jag ska inte oroa mig, ska ligga hårdare i år än jag någonsin har gjort och jag ska fan ha vg och mvg, jag ska träna mer än jag gjorde förra året, jag ska helt enkelt må bättre iår (inte för att jag mådde förra året...) shit the same ;D






Kommentarer
Postat av: Carro!

Jag glömde säga tack för presenterna och tack för att du kom! Skola om en timma, huuuuuh :s

2009-08-24 @ 08:42:49
URL: http://biglake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0