21 augusti - fredag

något som de alltid rör sig frågor runt är övernaturliga fenomen, vissa säger att de finns och kanske till och med upplevt något medans andra säger att de inte existerar. de är väl upp till en själv och säga och tycka, men jag tror på de övernaturliga, inte spöken men saker kan hända som inte går att förklara, kanske skuggor från ingenting alls eller ett ljussken i ett helt mörkt rum, kankse ett ljud som två stycken hör, då är de ju mindre troligt att de var inbillning.
    jag minns just efter min farfar hade dött och jag var uppe på vindan i hans hus och när jag var påväg ner för trappan hörde jag hasande steg inne från köket eftersom farfar alltid hade tofflor på sig inom hus men det var ju bara inbillning för det var ju de jag brukade höra påvägen ner för trappen. men samma sak på station där alla säger att de spökar, i replokalen brukar dörren smälla och de är inte bara jag som hör de, de är jätte läskigt men de skrämmer inte mig, de gör mig nyfiken, vad händer när man dör och vad finns egentligen bakom "mörkret"?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0