2 Augusti - Söndag

just hem kommer känner jag att borta bra men hemma bäst. fast de kände jag i ungefär 5 min sen ville jag bort igen.
   Gabbie och jag körde en impuls och åkte till luleå i fredags med for aldrig in på området utan vi gick omkring och umgicks med gabbies vänner, satt halva natten i fredriks bil innan vi fick skjuts till töre kl 5 på morgonen och satt och väntade där till bussen gick halv tio, jag säger de då efter att ha varit uppe i 24 timmar, fy fan va skönt att sova även om de bara var knappt 4 timmar. men kalix var skoj, jag tror gabbie ska landa i hpda i veckan så ska vi picknika, det ska också bli mysigt. tack för en bra helg gäbs <3


p.s så kanske ni ser att jag fixade designen innan jag åkte till kalix, hehe




Kommentarer
Postat av: Gääbbbbss

Pussi pussi!! <3

2009-08-02 @ 17:57:44
URL: http://gabriellesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0