19 augusti - onsdag

nyss när jag kollade bilddagboken såg jag att några hade laddat upp deras schema och jag kunde inte motstå frestelsen och kolla om våra scheman hade kommit upp dom med, de hade dom och jag önskar att jag inte hade kollat. schemat är värre än förra året och jag ville nästan gråta. vi slutar tre eller halv 4 varje dag och vi kommer inte ens hinna med kvart i tre bussen hem. schemaläggan är våran mattelärare och han borde ge oss lite bättre scheman tycker man ju. de kommer bli massa klaga på den första mattelektionen skulle jag tro, vårt schema suger!






Kommentarer
Postat av: gabbie

nej. det blir inge flytt

2009-08-20 @ 21:53:52
URL: http://gabriellesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0