18 augusti - tisdag

idag känner jag mig duktig! vaknade tidigt och var och gymmade, ska ta mig i kragen och vara jätte hurtig minst 2 ggr i veckan från och med idag :). måste även fixa fram en present åt carro också som fyller år imorgon kort men jag vet inte vad man ska köpa och inte vill hon hosta upp nåt förslag heller, jag hotade med att ge henne en dammråtta som heter ernest (som inte får kallas ernie) som gror sig fin under min säng men den riskeras att bli upp-dammsugen imorgon den närmsta dagen (ska försöka göra de idag). har aldrig förstått hur fort de blir damm när man har djur tills jag flyttade in i ett rum med vitt golv, känns som att jag dammsuger 2 gånger i veckan och de är ändå alltid damm :/. bajs.

taggar till station, första gången på svin länge (y) jiiiho!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0