12 augusti - onsdag

brr, nu är hösten här och de är kyla i luften och jag vill bara krypa ner under täcket och värma mig. umeå var kul som vanligt och jag har gjort nya inköp:
- en ny klänning (herregud) från hm
- lite underkläder
- ett par strumpbyxor
- ett par shorts (rea)
- ett linne (rea)

- ett par skor (!!!)
      shortsen var från gina och jag har testat dom förr och blev överlycklig när jag hittade dom på rea bordet för 49 kr och grabbade åt mig i min storlek eftersom jag har testat dom så många gånger förr och jag tittade inte så noga eftersom kön var miljontals mil lång kändes de som. när jag kom till hotellrummet för att testa dom såg jag att dom inte hade någon knapp men de kirrar sig, sånnt finns ju hemma och skräpar :) för övrigt träffade vi en av gabbies vänner och traskade hem i regn och åska, mysmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0