10 augusti - måndag

till er som inte visste spelar jag i ett band som heter cave canem, vi har spelat sen 06 och även fast vi har bytt ut några personer (de är lite sorgligt) men ändå är de bland de roligaste sakerna, vi har varit lite överallt i norrbotten, finland och tom ryssland (vilket jag måste säga var de roligaste jag någonsin har gjort). i slutet av 07 någon gång blev vi interljuvade av finsk tv som sa att dom skulle meddela när de skulle sändas. tror ni dom gjorde de? icket. men helt plötsligt sa någon till mamma "jag såg lina på tv!" vafan!? tänkte jag. har ju inte varit närheten av en filmkamera på jättelänge. linn fick ett sms av helen som sa "haha jag såg dig och lina på tv!" ungefär när linns farsa fick ett sms från någon "linn är på tv". efter att linn hade tittat igenom tvkanalena kände hon igen en kvinna på tvn som hade varit reporter när dom interljuvade oss i 07 och de skulle gå repris ikväll av de dom hade spelade in. de var nästan hemskt att se sig själv där för jätte länge sen. herregud. ville bara säga de. funderar även på att mublera om i mitt rum.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0